Ціни на OLED-монітори падають, а попит − зростає

Ціни на OLED-монітори падають, а попит − зростає

Як і прогнозували аналітики TrendForce, із зниженням вартості моніторів з OLED-матрицями інтерес покупців до них поступово зростає. Однак у 2025 році падіння цін здебільшого має маркетинговий характер: воно забезпечується завдяки масштабним знижкам уздовж усього ланцюга постачання — від виробників панелей до брендів, що пропонують вигідні умови своїм партнерам. Тож поки що складно сказати, чи збережеться така динаміка у наступному році. Згідно з оцінкою компанії TrendForce, за підсумками 2025-го року у світі буде відвантажено близько 2,66 млн OLED-моніторів (майже 2% глобальних поставок усього ринку), що на 86% більше, ніж роком раніше.

Близько 80% усіх OLED-моніторів надходять у три ключові регіони — США, Європу та Китай. Та ящо у США через економічні труднощі та невизначеність із митною політикою частка ринку знизиться з 44% до 33%, то у Європі та Китаї вона, навпаки, зросте: з 28% до 33% і з 14% до 21% відповідно. Цікаво, що тоді як у США та Європі основними покупцями є приватні геймери, у Китаї суттєву частку продажів формують ігрові комп’ютерні клуби. Вони й досі надзвичайно популярні у країні, активно змагаються за клієнтів і тому охоче інвестують у привабливі візуально, але досить дорогі OLED-монітори.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *