Прибуток Alphabet у 4-му кварталі збільшився майже на третину
У вівторок Alphabet повідомила про збільшення прибутку на 36% до 20,64 млрд дол. в 4-му кварталі 2021 року при виручці у розмірі 75,32 млрд дол., що на 32% більше, ніж роком раніше. За даними, зібраними FactSet, прибуток перевищив оцінки аналітиків у розмірі 19 млрд дол. прибутку та 72,3 млрд дол. доходу.
Акції Alphabet підскочили на 8 відсотків на вторинному ринку з ціни закриття 2752,88 дол. Компанія також оголосила про плани дроблення акцій 20 до 1 — це той крок, який зазвичай вітається ринком, оскільки він робить кожну акцію доступнішою.
Пошук Google все ще залишається кращим інструментом пошуку в Інтернеті. YouTube – важливий онлайн-ресурс для розваг, інформації та музики. Незважаючи на те, що Google відстає від Amazon і Microsoft, Google має хороші можливості для отримання вигоди з тектонічного зсуву переваг підприємств, що передають технологічну інфраструктуру в хмару.
Компанія внесла зміни в те, як вона дозволяє роздрібним продавцям рекламувати продукти, щоб спонукати більше користувачів починати з Google або YouTube під час здійснення покупок в інтернеті. У недавньому опитуванні Morgan Stanley виявив, що відсоток людей, які починають пошук покупок у Google і YouTube, збільшився з травня, тоді як відсоток користувачів Amazon Prime, які починають пошук на Amazon, знизився.
У той час як Facebook та інші інтернет-компанії відчували тиск від посилення контролю конфіденційності, введеного Apple на своїх пристроях, рекламний бізнес Google, включаючи рекламу на YouTube, продовжував розширюватися, збільшившись за квартал на 32% і сягнувши 61,2 млрд. дол.
YouTube представив короткі – менше 60 секунд – відеоролики, щоб конкурувати з TikTok та залучити молодшу аудиторію. Google заявила, що з 2019 року більш ніж утричі збільшила кількість продавців у своєму хмарному підрозділі у рамках прагнення вийти на нові галузі та налагодити партнерські відносини. Дохід Google Cloud зріс на 45% до 5,5 млрд дол, а збитки підрозділу скоротилися до 890 млн дол у порівнянні зі збитком у 1,24 млрд дол роком раніше.
У Google заявили, що протягом кварталу найняли 6500 співробітників, збільшивши загальну кількість персоналу до 156 500 осіб. Рут Порат, фінансовий директор Alphabet, повідомила, що вона очікує, що 2022 року «швидкий темп найму» збережеться.