В національному роумінгу тепер є мобільний інтернет

В національному роумінгу тепер є мобільний інтернет

Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell реалізували нову можливість в рамках національного роумінгу. Відтепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а і мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті. 

Нагадаємо, що національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого. Наразі наявність мобільного інтернету не менш важлива за дзвінки, адже дозволяє бути на зв’язку з близькими онлайн та перевіряти актуальні новини. При цьому, тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається – необхідно здійснити ручні налаштування.

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією здійснивши ручні налаштування на смартфоні:

  • Відключити автовибір мережі

на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

  • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell
  • Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
  • Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.

Звертаємо увагу, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб всі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, оператори радять:

  • вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфону можна заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності варто використовувати Wi-Fi.

Також абонентам важливо раз на день намагатися повернутись (підключитись) до мережі свого оператора, або вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *