Національним роумінгом від lifecell скористалися 15 млн абонентів інших операторів

Національним роумінгом від lifecell скористалися 15 млн абонентів інших операторів

Понад два місяці тому під час війни мобільні оператори запустили національний роумінг для голосових дзвінків та 2G / 3G мобільного інтернету. lifecell підрахував, скільки абонентів у березні та квітні скористалося послугою та скільки дзвінків зробило.

У березні всі українські мобільні оператори запустили національний роумінг, у межах якого за відсутності зв’язку свого оператора абоненти можуть підключатися до мережі іншого та залишатися на зв’язку.

За даними оператора, в мережі lifecell у березні 2022 року обслуговувалося 7,8 млн абонентів інших мобільних операторів. Водночас 4,1 млн абонентів lifecell скористалося мережами інших мобільних операторів. У квітні понад 7,7 млн абонентів інших мобільних операторів обслуговувалося в мережі lifecell, а кількість абонентів lifecell, які скористалися національним роумінгом, становила 5,7 млн.

У березні щодня до мережі lifecell пересічно підключалися 312,5 тис. разів з інших мобільних мереж, у квітні середній показник становив 256,1 тис. разів за день. Абоненти lifecell, які користувалися мережами інших операторів, у березні щодня пересічно підключалися 166 тис. разів, а у квітні — 189,6 тис. разів.

Тривалість дзвінків абонентів інших операторів у мережі lifecell в березні становила майже 263 млн хвилин. Абоненти lifecell у цей період, користуючись підключенням до мереж інших операторів, наговорили понад 50,9 млн хвилин. У квітні тривалість дзвінків абонентів інших операторів у мережі lifecell скоротилася до понад 145,4 млн хвилин, а аналогічний показник для абонентів lifecell становив понад 69,7 млн хвилин.

У березні мобільним інтернетом у національному роумінгу в мережі lifecell скористалося понад 582 тис. абонентів інших мобільних операторів, а у квітні — понад 625 тис. Користувачів мобільного інтернету з мережі lifecell в інших мережах у березні було 424 тис., а у квітні — майже 500 тис.

Загалом за два місяці абоненти інших мобільних операторів скористались мобільним інтернетом у мережі lifecell понад 44 млн разів, а абоненти lifecell в інших мережах — понад 40 млн разів.

«Після запуску національного роумінгу ми бачимо, що ця послуга необхідна абонентам, особливо під час війни. Абоненти часто користуються і дзвінками, і мобільним інтернетом у національному роумінгу. Наразі це 3G, тому є певні обмеження щодо швидкості інтернету і території покриття. Мобільним операторам і регулювальним органам варто об’єднати зусилля й працювати над запуском 4G в національному роумінгу», — коментує Вадим Приходько, керівник департаменту маркетингу lifecell.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *