СМС-розсилка: як це працює та коли вигідно застосовувати
Масовий SMS-маркетинг в Україні – це спосіб спілкування з широким колом клієнтів за допомогою сучасних технологій. При використанні сервісу велика кількість покупців (або потенційних клієнтів) отримує стислу інформацію у вигляді СМС чи Viber-повідомлення. Функціонал послуги дозволяє фільтрувати категорії отримувачів, визначаючи цільову аудиторію та час відправлення, отримувати звіти щодо переходів за відправленими посиланнями та відсотка конверсії.
Види розсилок
В залежності від мети та змісту виділяють чотири основні види СМС-розсилки:
- Рекламна. Містить інформацію про акційні пропозиції, знижки, бонуси, розпродажі.
- Інформаційна. Застосовується для повідомлення клієнта про новини, пов’язані з компанією (відкриття нового представництва, зміна адреси чи графіка роботи тощо). Також повідомлення пов’язані зі станом його рахунку, замовлення, особистого кабінету.
- Вітальна. Повідомлення надсилаються з нагоди свят та на день народження клієнта. Система інтегрується з CRM, що дозволяє відстежувати дати народження контактів у базі та вчасно автоматично розсилати вітальні повідомлення.
- Таргетована. Спрямована лише на частину аудиторії компанії, що має пряму зацікавленість в тому чи іншому товарі або послузі. Обирати контакти до таргетної групи можна вручну або відфільтровуючи їх за віком, статтю або іншими параметрами.
Як організувати та реалізувати СМС-розсилку
Найшвидший та найефективніший спосіб організації масових розсилок повідомлень – використання спеціалізованих сервісів. Зазвичай це онлайн-платформи, інтерфейс яких оптимізований під користувача. Завдяки цьому СМС-розсилка в Україні не викликає труднощів у налаштуванні. У випадку виникнення проблем провайдери послуг надають кваліфіковану технічну допомогу цілодобово.
Послуги розсилки передбачають можливість як ручного вводу клієнтських даних, так і завантаження бази даних файлом у форматі .csv. Завантажені контакти можна сортувати та обирати потрібні для постійних або разових розсилок.
Більшість сервісів дозволяє надсилати повідомлення довжиною до 300 символів. Насправді що коротше повідомлення, то краще.
Відстеження результатів
Споживачі все рідше читають відправлені на електронну пошту рекламні листи та все менше звертають увагу на банери через перенасиченість рекламою. Однак повідомлення СМС та Viber відриває до 98% споживачів, а понад 45% відповідають на заклик. Це забезпечує досить високий охват аудиторії та ефективність маркетингових кампаній.
Для відстеження результатів кампанії з використанням СМС-розсилки можна використати вбудований функціонал сервісу. Зазвичай, якщо відправлене повідомлення містило посилання, то через якийсь час після завершення розсилки можна автоматизовано отримати звіт про кількість переходів за цим посиланням та рівень конверсії. Альтернативно можна створити промокод спеціально для розсилки в СМС та відстежувати його використання.