Укрзалізниця запустила мобільний застосунок для продажу квитків

Укрзалізниця запустила мобільний застосунок для продажу квитків

Повідомляється, що Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів. У застосунку «Укрзалізниця» користувачі зможуть:

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправки поїзду;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Тестування застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він вже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною – будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо у мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки і зберегти їх в застосунку для оплат.

«Запуск власного застосунку Укрзалізниці допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший – тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи», – зазначає голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.

«Сьогодні роль Укрзалізниці в економіці країни і житті кожного українця – неоціненна. Ідеться не лише про інфраструктурну, але і про соціальну значимість залізничних перевезень, які кожного дня допомагають українському бізнесу, економіці та кожному українцю. Ми вдячні за можливість долучитися до створення і запуску мобільного застосунку Укрзалізниці, який, впевнена, відкриє пасажирам нові цифрові можливості й забезпечить додаткову зручність», – зазначила Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.

Наступним етапом діджиталізації Укрзалізниці стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей та бронювання лаунжу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *