Canalys: у 4-му кв 2022 р. ринок планшетів витягли Apple і Samsung
Згідно з нещодавно опублікованим звітом Canalys, обсяг поставок персональних систем (ПК, мобільні комп’ютери, планшети та хромбуки) за підсумками 2022 р. знизився на 13% порівняно з 2021 роком. Разом з тим, сегмент планшетів показав менший спад — лише мінус 5% рік до року, або 150,8 млн. одиниць. До того ж у 4-му кв. попереднього року аналітики навіть зафіксували зростання в 1% щодо 4-го кв. 2021 року.
Глобальні поставки планшетів в 4-му кв. 2022 р., тис шт, та річна динаміка, %
Виробник | Поставки в 4-му кв. 2022 р | Частка ринку в 4-му кв. 2022 р. | Поставки в 4-му кв. 2021 р. | Частка ринку в 4-му кв. 2021 р. | Річна динаміка |
Apple | 19 480 | 46,0% | 16 443 | 39,2% | 18,5% |
Samsung | 7 612 | 18,0% | 6 899 | 16,5% | 10,3% |
Amazon | 3 566 | 8,4% | 3 948 | 9,4% | -9,7% |
Lenovo | 2 334 | 5,5% | 4 742 | 11,3% | -50,8% |
Huawei | 1 441 | 3,4% | 2 239 | 5,3% | -35,6% |
Інші | 7 916 | 18,7% | 7 633 | 18,2% | 3,7% |
Всього | 42 349 | 100% | 41 904 | 100% | 1,1% |
Примітно, що в 4-му кварталі зростання продажів показали всього два вендори з топ-5: Apple і Samsung, причому обидва виробники продемонстрували двозначне зростання (див. табл.), завдяки чому ч’астка Amazon на ринку вже наближається до 50%. Відвантаження Amazon знизилися приблизно на 10%, водночас зовсім несподівано провальні результати виявилися у китайських компаній. Так, Lenovo скоротила відвантаження на приголомшливі 50%, а Huawei – на не менше разючі 35,6%. Що стосується інших виробників, то всі разом вони показали скромне зростання в 3,7%.