Укртелеком реалізував нову технологію роботи з даними користувачів
Телеком-оператор Укртелеком впровадив унікальну технологію роботи з даними користувачів в онлайн-середовищі Onion ID компанії myGaru. Це динамічний ID з контрольованим доступом та криптографічним захистом, побудований на базі інноваційної технології ідентифікації користувачів, незалежної від third-party cookies.
Спираючись на чинне законодавство, європейські регулятори піклуються про приватність користувачів в інтернеті й вимагають від Google заблокувати використання third-party cookies в браузері Chrome. Це означає, що основний спосіб ідентифікації користувачів та збору інформації в 2024 році стане недоступним для рекламодавців і контент-мейкерів (медіа, сайти, ігрові платформи тощо). Раніше, ще в 2020 році, компанія Apple заради посилення безпеки користувачів вже заблокувала використання third-party cookies у браузері Safari. Те саме зробив й інший популярний браузер Mozilla FireFox..
Безпека даних користувачів і їхнє використання третіми особами є питанням номер один у світі захисту приватності в онлайні. Зокрема, мова йде про необхідність чіткого регулювання того, як треті особи можуть обробляти інформацію про користувачів, а також про те, щоб останні могли самостійно вирішувати, як і де їх ідентифікують. Наявні рішення, як то дані з браузера користувача, не спроможні забезпечити ні належний рівень захисту даних, ні необхідну рекламодавцям кросс-платформенну ідентифікацію користувачів. І в цих умовах оптимальним стає рішення, що працює на базі інфраструктури інтернет-сервіс провайдера.
«Європейські органи провели колосальну роботу щодо регуляції використання даних користувачів інтернету. Звичні способи обробки інформації на ринку діджитал-реклами, засновані на безконтрольному використанні статичних ідентифікаторів (third-party cookies, ID мобільного пристрою, IP адреси), вже перестають працювати, – розповідає Віталій Морозенко, засновник та СЕО myGaru. – Завдяки співпраці з телеком-операторами ми створюємо альтернативний простір з повагою до онлайн приватності. З нашою технологією інтернет користувач отримує можливість безпосередньо впливати на те як його ідентифікують. З іншого боку, ми запускаємо нову технологічну еру для рекламодавців з широкими можливостями персоналізованого кросс-девайсного бренд-досвіду. Головна зміна полягає в тому, що дотримання приватності користувача стає не просто юридичним зобов’язанням для рекламодавців, а закладається в нашій системі на рівні базової технології та є умовою доступу до можливостей платформи».
«Унікальність технології Onion ID сприятиме розвитку нашого телеком-ринку, адже вона пропонує альтернативу підірваної регуляторами монополії глобальних гравців та дозволить українським інтернет провайдерам отримувати додатковий дохід», – зазначив про нову співпрацю Ігор Яремчук, заступник Генерального директора з комерційних питань компанії «Укртелеком».