Київстар відновив всі свої сервіси і оголосив про компенсацію для абонентів
Станом на 21 грудня Київстар відновив надання всіх основних базових сервісів своїм клієнтам. В повідомленні прес-служби зазначається, що спеціалісти компанії працювали майже без перерви, аби якнайшвидше повернути абонентам можливість користуватися усіма послугами зв’язку на всій території України та за кордоном після наймасштабнішої в історії глобального телекомринку хакерської атаки.
В якості компенсації абонентам за незручності компанія скасовує планову плату за тариф для всіх своїх користувачів. Таким чином, абонентам передплати, контракту та контрактним абонентам з послугою «Домашній Інтернет» не буде списано планову плату за пакет послуг у період із 22 грудня по 21 січня. А користувачам «Домашній інтернет» від Київстар та «ВСЕ РАЗОМ» не буде списано планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня.
Також для корпоративних клієнтів Київстар буде надана знижка 100% на плату за тариф із використанням послуг мобільного зв’язку, фіксованого інтернету, передачі даних та телефонії з 1 по 31 січня.
Окрім цього, компанія виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ. Докладніше про цільове призначення коштів Київстар повідомить згодом.
«Ми вдячні всім нашим клієнтам, партнерам, державним органам, а особливо СБУ, за те, що в такій критичній ситуації продовжували підтримувати та вірити в нас. У соцмережах ми бачили багато пропозицій перенаправити персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Ми вирішили не обирати – компенсації чи донат. Тому, окрім скасування плати за тариф, Київстар виділяє 100 мільйонів грн на потреби ЗСУ», — прокоментував Президент компанії Київстар, Олександр Комаров.