Київстар дослідив, які галузі мають найбільшу потребу в Big Data
У 2023 році активними користувачами інструментів Big Data в Україні були ритейл, сфера послуг, медичні заклади. Водночас з’явився попит на такі технології у компаній-виробників, малого підприємництва й тих, хто займається послугами освіти.
Найбільший оператор електронних комунікацій в Україні проаналізував запити за підсумками 2023 року, що надходили від українського бізнесу. На основі цього Київстар підготував аналітику, у яких галузях українського ринку ростиме потреба в інструментах Big Data.
Зокрема, серед галузей бізнесу 2023 року був такий розподіл нових запитів:
28,77% – ритейл (онлайн і офлайн),
17,81% – заклади харчування (ресторани, кав’ярні, піцерії тощо),
12,33% – сфера послуг,
13,70% – сфера нерухомості,
9,59% – виробництво,
8,22% – краса і спорт (салони краси, перукарні, масажні салони, спортивні центри),
6,85% – медицина і ветеринарія (медичні та аптечні заклади),
2,74% – освіта і саморозвиток.
«Такі цифри ілюструють низку трендів на ринку. У ритейлі традиційно висока кількість запитів (28,77%) на Big Data-продукти (зокрема, таргетовану комунікацію) і вона й далі продовжує зростати. Крім того, прослідковується збільшення попиту в цій галузі на аналітичні продукти. Активно аналітикою також цікавиться і сфера послуг (12,33%)», — коментує Тетяна Юрчишина, маркетинг-директорка Київстар на B2B-ринку.
Яскраво простежується зростання попиту на Big Data-продукти на нову, і раніше менш активну категорію — серед виробників (9,59%), особливо тих, які самостійно вибудовують канали продажу своєї продукції.