2023 фінансовий рік виявився доволі успішним для lifecell

Оператор lifecell оголосив фінансові та операційні результати діяльності за 4-й квартал 2023 року та весь рік у цілому. Компанія демонструє зростання фінансових показників – річний дохід від звичайної діяльності збільшився на 24.4% (до 11,712.1 млн грн (проти 9,411.7 млн грн у 2022 році), скоригована EBITDA – на 25.0% на річній основі. Також 3-місячна активна база lifecell зросла до 9.9 мільйонів абонентів.
У четвертому кварталі 2023 року дохід оператора збільшився на 20.5% – до 3,140.4 млн грн (проти 2,606.8 млн грн у четвертому кварталі 2022 року). Таке збільшення доходу переважно зумовлене зростанням ARPU та підвищеним споживанням дата-послуг.
СКОРИГОВАНА EBITDA ТА EBITDA МАРЖА: За рік показник скоригованої EBITDA зріс на 25% – до 6,808.9 млн грн (порівняно з 5,446.5 млн грн у 2022 році). В четвертому кварталі 2023 року показник скоригованої EBITDA виріс на 22.2% на річній основі – до 1,840.0 млн грн (проти 1,505.6 млн грн у четвертому кварталі 2022 року). Водночас, у 2023 році маржа скоригованої EBITDA за рік зросла на 0.2 пункти – до 58.1%, якщо порівнювати з 57.9% у 2022 році. У четвертому кварталі 2023 року цей показник збільшився на 0.8 пункти до 58.6% (проти 57.8% у четвертому кварталі 2022 року).
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: За рік капітальні інвестиції зросли на 39.9% – до 4,207.1 млн грн проти 3,007.6 млн грн у 2022 році. У четвертому кварталі 2023 року цей показник збільшився на 17.4% на річній основі – до 1,171.4 млн грн (порівняно з 997.4 млн грн у четвертому кварталі 2022 році).
ПРИБУТОК: у 2023 році lifecell зафіксував прибуток у розмірі 2,567.7 млн грн проти прибутку 972.3 млн грн у 2022 році. Водночас, у четвертому кварталі 2023 прибуток зріс на 116.5% – до 885.1 млн грн (порівняно з 408.8 млн грн у четвертому кварталі 2022 року).
АБОНЕНТСЬКА БАЗА : На річній основі активна 3-місячна абонентська база у 2023 році зросла на 16.5% – до 9.9 мільйонів (порівняно з 8.5 мільйона у 2022 році) завдяки розширенню покриття й оптимальним тарифним планам для абонентів.
ARPU і MOU: Активний 3-місячний ARPU виріс у 2023 році на 21.2% у річному обчисленні та становив 110.9 грн як порівняти з показником 91.5 грн у 2022 році. Водночас показник 12-місячного активного MOU зменшився у 2023 на 18.5%, а у четвертому кварталі 2023 року ̶̶ на 14.9% на річній основі.
lifecell продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець 4-го кварталу 2023 року досягнув 73.9%. На кінець грудня в середньому близько 97% магазинів lifecell працювали щоденно по всій Україні.