Опитування: 45% українців спілкуються з бізнесами через месенджери

Опитування: 45% українців спілкуються з бізнесами через месенджери

Rakuten Viber запитав українців, як часто хочуть отримувати інформацію про знижки та де найзручніше спілкуватися з компаніями. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 35 тисяч користувачів.

Результати опитування показали, що 34% цікавляться знижками: з них 16% респондентів зазначили, що такі пропозиції корисно отримувати щотижня. Водночас 18% ніколи не хочуть отримувати інформацію про акції. 

Відповіді на питання “З якою частотою вам дійсно корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?” розподілилися наступним чином:

  • Байдуже — 48%;
  • З періодичністю в “ніколи” — 18%;
  • Щотижня — 16%;
  • Тільки до свят — 7%;
  • Щомісяця — 5%;
  • Кілька разів на рік — 3%;
  • Виключно до мого Дня народження — 3%.

Команда Rakuten Viber також дізналась, де українцям зручно спілкуватися з бізнесами. 45% респондентів взаємодіють з компаніями в месенджерах, ще 28% — на сайтах магазинів або маркетплейсів. На питання “Де саме ви найчастіше спілкуєтеся з бізнесами?” відповіді розподілилися таким чином:

  • Месенджери — 45%;
  • Сайти магазинів або маркетплейсів — 28%;
  • Телефонні дзвінки — 16%;
  • SMS — 7%;
  • Електронна пошта — 4%.

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>35 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *