Дію послуги MNP тимчасово призупинено
Як повідомили представники lifecell, у грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до оператора, і це значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних
Впродовж всього тижня на боці lifecell було зафіксовано суттєве зростання кількості заявок на перенесення номерів до оператора, а кількість відвідувачів в магазинах компанії, які зокрема мали намір перенести номер до lifecell зросла в рази.
Підвищений попит на портацію до lifecell збільшив обсяги заявок, які обробляються на боці Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), і це перевищило планові пропускні спроможності систем.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК), оголосила про позапланове призупинення роботи Центральної бази даних з 08:30 20.12.2024 року по 16:15 20.12.2024 року для проведення технічних робіт й суттєвого збільшення пропускних спроможностей ЦБД з метою подальшої успішної обробки збільшеної кількості запитів на перенесення номерів.
З боку lifecell технічних проблем, пов’язаних із процесом перенесення номерів (MNP), немає. Компанія продовжує приймати заявки з боку абонентів, які планують перенесення номера до оператора. Вони будуть оброблені ЦБД після відновлення роботи. На своєму боці lifecell завжди готовий якнайшвидше опрацювати всі заявки на портацію, аби прийняти до мережі нових абонентів.