Смартгодинник глючить: як полагодити

Смартгодинник глючить: як полагодити

Різноманітні гаджети натільної електроніки  пристрої роблять наше життя більш комфортним і цікавим, дозволяючи комунікувати з оточуючим світом прямо з годинника чи іншого девайсу. Однак є правило: чим складніше система – тим більше вірогідність виходу якогось її компоненту з ладу. Саме тому ми іноді зустрічаємося з тим, що певний програмний застосунок нормально працює на смартфоні, але глючить на годиннику.

Слід зазначити, що переважна частина додатків на смартгодиннику працює в парі з програмним забезпеченням на смартфоні. Відповідно дані вони також отримують зі смартфону. Що робити, якщо додаток на смартгодиннику почав збоїти?

Для прикладу, ось яка проблема нещодавно трапилася на смартгодиннику на базі Android Wear: додаток прогнозу погоди перестав оновлювати дані, як в автоматичному, так і в ручному режимі. Цей застосунок отримує погодні дані від одноіменного ПЗ на смартфоні – Weather. Притому на смартфоні цей додаток працював нормально і завжди показував актуальні погодні дані. Як вирішити проблему з такими та аналогічними збоями?

Якщо додаток погоди на смартгодиннику не оновлюється, проблему треба шукати в ПЗ на смартфоні

Перезавантаження смартгодинника скоріш за все не принесе результату. Корінь проблеми лежить в застосунку на смартфоні. Щоб вирішити питання, необхідно зайти в  Налаштування Android, перейти в пункт Додатки (Apps), знайти там додаток Weather і параметрах Storage цього додатку примусово видалити кеш і дані.

В переліку Додатки (Apps) знайдіть додаток Weather

Наступним кроком треба відкрити застосунок Weather на смартфоні і заново налаштувати геолокацію для прогнозу погоди. Якщо у вас увімкнено GPS-визначення місцезнаходження, то геолокація скоріш за все налаштується автоматично. Тепер перевідкрийте одноіменний додаток на смартгодиннику і ви побачите, що прогноз погоди там оновився і вже працює цілком нормально.

Ще одна проблема, яка іноді трапляється з wearable-гаджетами − збоїть Bluetooth-зв’зок і пристрої «відвалюються» від смартфону, до якого вони  приєднані. Мова йде як про будь-які Bluetooth-девайси: смартгодинники, фітнес-трекери та TWS-навушники. Найчастіше зустрічається така проблема як повне зникнення зв’язку. Водночас на деяких смартгодинниках трапляється такий глюк як односторонній конект, коли, наприклад, годинник «бачить» телефон, а от телефон «втрачає» годинник і не може передавати на нього інформацію (повідомлення, дзвінки чи інші дані). Притому примусове приєднання (pairing) wearable-гаджету в налаштуваннях смартфону  не завжди призводить до успіху.

Вимкніть Bluetooth на смартфоні, а через 30-60 секунд знову його увімкніть

Найкращий рецепт для вирішення проблеми – повністю вимкнути Bluetooth в налаштуваннях смартфону, а потім через 30-60 секунд його увімкнути. Далі повторно спарувати wearable-пристрій зі смартфоном або дочекатися автоматичного з’єднання. Зазвичай після того Bluetooth-зв’язок між пристроями працює стабільно, принаймні певний час.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *