Продажі корпоративного обладнання Wi-Fi зростають 2-й квартал поспіль

Продажі корпоративного обладнання Wi-Fi зростають 2-й квартал поспіль

За даними аналітичного агентства IDC, глобальні поставки корпоративного обладнання Wi-Fi у першому кварталі поточного року досягли $2,3 млрд, що на 10,6% більше, ніж за аналогічний період 2024 року.

Аналітики пояснюють такий підйом стабілізацією ланцюгів поставок, зростанням попиту з боку корпоративних замовників, а також виконанням поставок, які були відкладені раніше, зокрема через пандемію COVID-19.

Зростання популярності новітніх стандартів Wi-Fi

IDC також відзначає поступове впровадження новітніх стандартів Wi-Fi, що використовують діапазон 6 ГГц:

  • Wi-Fi 6E: Частка точок доступу Wi-Fi 6E зросла з 27,7% до 31,9% за рік.
  • Wi-Fi 7: Доля цього стандарту в поставках точок доступу за рік збільшилася з 10,2% до 11,8%.

Лідери ринку та зміни їхніх позицій

Серед п’ятірки провідних компаній на ринку корпоративного Wi-Fi відбулися такі зміни:

  • Cisco залишається найбільшим постачальником, але її частка ринку знизилася до 39.5%, попри зростання продажів на 4.6%.
  • HPE Aruba посідає друге місце, продемонструвавши зростання на 10.7%, а її частка ринку майже не змінилася (близько 16%).
  • Ubiquiti значно наростила продажі – у півтора раза за рік, що дозволило компанії збільшити свою частку ринку до 11,7% і увійти до трійки лідерів.
  • Huawei зафіксувала падіння продажів на 10.7%, і її частка ринку скоротилася до 5,4%.
  • Juniper Networks, що посідає п’яте місце, продемонструвала вражаюче зростання продажів на 21.9%, збільшивши свою частку до 5,3%.

Ці дані свідчать про активний розвиток корпоративного ринку Wi-Fi та посилення конкуренції серед його ключових гравців.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *