Частка статей в інтернеті, створених ШІ, вже перевищила 50%

Частка статей в інтернеті, створених ШІ, вже перевищила 50%

Межа між людським і машинним авторством стає більш розмитою, особливо з огляду на те, що стає все складніше визначити, чи було щось написано людиною, чи штучним інтелектом. Зокрема компанія з цифрового маркетингу Graphite нещодавно опублікувала дослідження, яке показує, що понад 50% статей в Інтернеті створюються штучним інтелектом.

В дослідженні Graphite було проаналізовано понад 65 тисяч випадково обраних статей обсягом не менше 100 слів в інтернеті, від рецензованих досліджень до рекламних текстів про чудодійні добавки. Аналіз Graphite показує, що статті, створені штучним інтелектом, складаються переважно з текстів загального інтересу: новин, інструкцій, публікацій про спосіб життя, оглядів та описів продуктів.

Основною економічною метою цього контенту є переконання або інформування, а не вираження оригінальності чи креативності. Інакше кажучи, ШІ видається найбільш корисним, коли йдеться про тексти з низькою значимістю та шаблонними формулюваннями: список визначних місць, які варто відвідати у Римі на вихідних, стандартний супровідний лист чи текст, створений для просування бізнесу. Ціла галузь письменників — переважно фрілансерів, серед яких багато перекладачів — покладалася саме на таку роботу, створюючи дописи для блогів, інструкції, тексти для оптимізації пошукових систем та копії для соціальних мереж. Швидке впровадження великих мовних моделей вже витіснило багато з тих робіт, які колись забезпечували їм існування.

Драматична втрата цієї роботи вказує на іншу проблему, порушену в дослідженні Graphite: питання автентичності, не тільки в ідентифікації того, хто або що створило текст, але й у розумінні цінності, яку люди надають творчій діяльності. Як можна відрізнити статтю, написану людиною, від статті, створеної машиною? І чи має це значення? З часом ця відмінність, ймовірно, стане менш значущою, особливо з появою все більшої кількості текстів, що є результатом взаємодії між людьми та ШІ…

«Якщо відкинути більш апокаліптичні сценарії і припустити, що ШІ буде продовжувати розвиватися — можливо, повільніше, ніж останнім часом — цілком можливо, що вдумливі, оригінальні, створені людьми тексти стануть ще ціннішими», — пишуть автори дослідження. Інакше кажучи: робота письменників, журналістів та інтелектуалів не стане зайвою лише тому, що більша частина веб-контенту більше не пишеться людьми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *