Дослідження: українці скоротили споживання контенту у 2025 році

Дослідження: українці скоротили споживання контенту у 2025 році

Команда Rakuten Viber запитала українців, як вони слідкували за новинами та які теми свідомо фільтрували в першу чергу. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 36 тисяч респондентів.

Результати опитування показали, що 22% українців стали менше читати новини, а 11% — взагалі перестали за ними слідкувати. Натомість половина опитаних (54%) читають новини так само як торік.

На питання “Як ви слідкували за новинами у 2025 році?” відповіді розподілилися наступним чином:

  • Читаю так само як і минулого року — 54%;
  • Став/-ла менше читати новини — 22%;
  • Став/-ла більше слідкувати за новинами — 13%;
  • Взагалі перестав/-ла читати новини — 11%.

Українці, які стали менше читати новини, також розповіли, яких тем свідомо уникали. 31% опитаних першочергово фільтрували новини про війну, 15% — новини шоубізнесу та плітки. 

Відповіді на питання “Якщо стали читати менше, то яку тему свідомо фільтрували в першу чергу?” розподілилися таким чином:

  • Новини про війну — 31%;
  • Шоубізнес і плітки — 15%;
  • Світова політика — 6%;
  • Корупційні скандали — 4%;
  • Інше — 8%;
  • Не фільтрував/-ла якісь конкретні теми — 36%.

Rakuten Viber також запитав українців, чи стали вони більше споживати україномовного контенту у 2025 році. 44% респондентів слухали більше україномовної музики, а 26% — дивились більше україномовного YouTube.

На питання “Чи стали ви споживати більше україномовного контенту протягом останнього року?” відповіді розподілилися таким чином:

  • Так, став/-ла слухати більше української музики — 44%;
  • Так, став/-ла більше дивитися українського YouTube — 26%;
  • Так, став/-ла читати більше українських авторів — 14%;
  • Ні, не став/-ла споживати більше — 8%;
  • Так, став/-ла більше слухати українських подкастів — 5%;
  • Взагалі не споживаю український контент — 3%.

Методика дослідження — анонімні онлайн-опитування, n>36 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *