Прибуток Panasonic за перші три квартали 2022 року зріс на 27%

Прибуток Panasonic за перші три квартали 2022 року зріс на 27%

Японська корпорація Panasonic представила фінансові результати за дев’ять місяців 2022 фінансового року, які закінчилися 31 грудня 2021 року.

Перші три квартали фінансового року характеризувалися відновленням глобальної економіки, що продовжується, зумовленим тимчасовою стабілізацією поширення (нових випадків) COVID-19 в Японії, США та країнах Європи. У той же час зберігалася невизначеність у зв’язку з подорожчанням природних ресурсів, зростанням цін через обмеженість поставок, а також занепокоєнням щодо нових штамів COVID-19. З огляду на вищезгаданого загальна економічна ситуація залишається невизначеною, проте економіка у світі та Японії все-таки виявляє ознаки відносного відновлення.

У вересні 2021 корпорація завершила придбання 80% акцій американської компанії Blue Yonder Holding, Inc. (Далі Blue Yonder), одного з провідних світових постачальників спеціалізованого програмного забезпечення для ланцюжків поставок. В результаті після придбання ще 20% акцій у червні 2020 р. корпорація зробила Blue Yonder своєю повною дочірньою компанією. Об’єднання можливостей програмної платформи Blue Yonder, що забезпечує найдосконаліші можливості в галузі штучного інтелекту (Al) та машинного навчання (ML), з багаторічним виробничим досвідом, кінцевими пристроями, IoT-додатками та сенсорними технологіями Panasonic дозволить розробляти та пропонувати замовниками принципово нові рішення. Поглинання Blue Yonder має на меті прискорити реалізацію загального бачення Autonomous Supply Chain (автоматизація ланцюжків поставок). Крім того, скорочуючи енергоспоживання та впроваджуючи раціональніше споживання природних ресурсів, корпорація Panasonic розраховує посилити свій внесок у захист навколишнього середовища та поширення принципів сталого суспільства.

У жовтні 2021 року корпорація також скасувала існуючу дивізіональну систему управління та розпочала переход до нової системи операційних компаній під егідою холдингу. У рамках нової структури Panasonic продовжить реалізацію своєї середньострокової стратегії та підготовку до остаточного запуску операційних компаній 1 квітня 2022 року.

У період 2022 фінансового року, що розглядається, консолідований обсяг продажів Panasonic збільшився на 11% порівняно з минулим роком, склавши 5423,4 млрд. ієн (42 млрд дол). Продажі на внутрішньому ринку зросли переважно за рахунок промислового обладнання, а також продуктів для інформатизації та комунікації. Продажі за кордоном також збільшилися, в основному за рахунок збільшення продажів автомобільних акумуляторів та промислового обладнання. Вплив справив і придбання компанії Blue Yonder.

Операційний прибуток корпорації збільшився на 21% до 274,2 млрд ієн (2,13 млрд дол) порівняно з аналогічним періодом минулого року. Доподатковий прибуток збільшився на 27% до 279,4 млрд ієн, а чистий прибуток акціонерів Panasonic Corporation виріс до 50% до 195,6 млрд ієн (1,51 млрд дол).

Сукупні активи корпорації Panasonic станом на 31 грудня 2021 року збільшилися на 529,7 млрд. ієн – до 7376,8 млрд. ієн (57 млрд дол) порівняно з 31 березня 2021 року. Сукупні зобов’язання зросли на 266,5 млрд ієн – до 4345,0 млрд ієн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *