ДТЕК Мережі спільно з Мінцифрою покращили онлайн-сервіс приєднання до електромереж

ДТЕК Мережі спільно з Мінцифрою покращили онлайн-сервіс приєднання до електромереж

У 2022 році для клієнтів операторів системи розподілу ДТЕК Мережі у 5 регіонах України запрацювала оновлена послуга «Прості приєднання». Це вдосконалений особистий кабінет з можливістю подання цифрових документів, необхідних для приєднання до електромереж, який інтегровано з державним сервісом ДІЯ. Особистий кабінет дає можливість подати заяву на нове приєднання до мереж та поділитися копіями цифрових документів. Мета проєкту – створити для клієнтів зручну, прозору процедуру подання та підписання документів для підключення до електромереж. Інтеграція з сервісом Дія реалізована спільно з Міністерством цифрової трансформації України.

ДТЕК Мережі полегшує процес підключення до електричних мереж. У лютому 2022 року мешканці Києва, Київської, Дніпропетровської, Донецької та Одеської областей отримали доступ до онлайн-послуги «Прості приєднання» – оновлений особистий кабінет на сайтах операторів системи розподілу ДТЕК. Послуга дозволяє клієнтам просто, без посередників, повністю онлайн оформити приєднання до електричних мереж або збільшити наявну потужність. Державний сервіс Дія повністю інтегрований у функціонал онлайн-кабінету та дозволяє користувачу поділитися копіями необхідних цифрових документів, використовувати кваліфікований електронний підпис – Дія.Підпис. Проєкт реалізовано спільно з фахівцями Міністерства цифрових трансформацій України.

«ДТЕК Мережі прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні та зручні цифрові сервіси. Щодня ми робимо кроки, щоб надавати нашим клієнтам найкращі послуги. Сьогодні ми вдосконалили онлайн-сервіс із приєднання до електромереж – «Прості приєднання», – розповів генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх. – Завдяки йому клієнти зможуть подати документи швидко та зручно, використовуючи державний сервіс Дія. Ми раді, що проєкт вдалося реалізувати в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України».

Онлайн-кабінет має новий інтерфейс і надає можливість:

  • дистанційно сформувати заявку на приєднання та отримати рахунок для оплати послуг;
  • поділитися копіями цифрових документів, відсканувавши QR-код через мобільний застосунок Дія (паспортні дані та ідентифікаційний код за допомогою мобільного телефону);
  • поставити Дія.Підпис на необхідні документи за допомогою Дії;
  • отримати детальну інформацію про статус заявки на приєднання.

«Інтеграція Дії в сервіси операторів системи розподілу ДТЕК Мережі – це гарний приклад партнерства держави та приватного бізнесу, мета якого – створення сучасних та простих сервісів для українців. ДТЕК Мережі є одним із перших бізнесів, хто запровадив сервіс Дія для послуг з оформлення підключення до мереж. Сподіваємося, це стане гарним прикладом для компаній з інших важливих сфер, якими українці користуються в побуті, наприклад, водо- та теплопостачання, а також інших ОСР. І вони також підуть шляхом цифрової трансформації та спрощення доступу до послуг для своїх клієнтів», – зазначив керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік.

В онлайн-кабінеті клієнти вказують лише мінімально необхідну інформацію, а весь шлях скорочено з 6 до 4 кроків. Меню кабінету з приєднання максимально просте, інтуїтивно зрозуміле і має функції підказок. Наприклад, якщо клієнт не впевнений, яку потужність необхідно замовити, йому допоможе спеціальний калькулятор. З його допомогою можна підрахувати споживання домашніх електроприладів та зрозуміти, яку потужність потрібно замовити для безперебійної та безпечної роботи.

Також з’явилася мобільна версія онлайн-кабінету та відображення в режимі реального часу етапів, на яких перебуває заявка клієнта. Крім того, клієнту більше не потрібно телефонувати до компанії для уточнення деталей розгляду його заявки, компанія сама надсилатиме йому статус у смс або електронним листом.

Функціонал оновленого особистого кабінету поступово розширюватиметься. Компанія постійно удосконалюватиме сервіс на основі зворотного зв’язку від клієнтів. У другому кварталі 2022 р. з’явиться функція інформування про статус приєднання через чатбот ОСР push-повідомленнями та можливість оплати послуги приєднання в особистому кабінеті.

«Прості приєднання» вже доступні для ПК з операційними системами Windows, macOS та мобільних пристроїв з Android та iOS.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *