Mastercard розширює перелік консалтингових послуг

Mastercard розширює перелік консалтингових послуг

Компанія Mastercard оголосила про розширення консалтингового напряму бізнесу, виходячи за рамки платежів. Серед нових консалтингових практик компанії – відкритий банкінг, відкриті дані, криптовалюти та цифрові валюти, а також питання екологічного, соціального та корпоративного управління (ESG).

Вже понад 20 років консалтинг є одним з ключових напрямів роботи Mastercard з клієнтами як у питаннях розробки комплексних стратегій в платежах, так і рекомендацій щодо можливостей управління даними. Сьогодні підрозділ компанії Data & Services налічує понад 2000 фахівців по роботі з даними, інженерів та консультантів, які обслуговують клієнтів у 70 країнах світу. Виступаючи центром талантів для всієї компанії, підрозділ стрімко розширює свій штат, вже залучивши понад 500 випускників коледжів і молодих спеціалістів.

«Платежі — це лише початок, — зазначає Радж Сешадрі, президент підрозділу Data & Services, Mastercard. — Протягом останніх 20 років ми працювали з клієнтами в банківському, фінтех, ритейл, туристичному та інших секторах, допомагаючи їм зрозуміти кожен виклик та можливості, що виникають на їхньому шляху. Еволюційний розвиток консалтингових послуг свідчить про усвідомлення змін, що відбуваються у світі й у нашому бізнесі. Ідеться про те, щоб допомогти нашим клієнтам впоратися із сьогоднішніми викликами та спрогнозувати те, що чекатиме у майбутньому».

Завдяки новим практикам Mastercard продовжить застосовувати інтегрований підхід, що включає найкращі аналітику, послуги, а також інструменти та активи, як-от Ciphertrace, Finicity та Aiia, Cyber Quant та Priceless Planet Coalition, щоб приймати досконаліші рішення з кращими результатами в усіх аспектах бізнес-діяльності клієнта.

Допомога банкам у впровадженні цифрових валют

Консультаційні послуги Mastercard для банків і торговців охоплюють широкий спектр питань щодо цифрових валют: від навчання на ранній стадії, оцінки ризиків, розробки стратегії роботи з криптовалютою й випуску NFT до криптовалютних карток та створення криптовалютних програм лояльності. Mastercard розвиває партнерство з бізнесами-експертами в галузі цифрових технологій, які пропонують кращі рішення для криптовалют. Компанія сприяє розширенню фінтех-сектора на нових ринках, працюючи над стратегією запуску та комерціалізації. Наприклад, один із напрямів діяльності — допомога центральним банкам у вивченні дизайну й випуску національної цифрової валюти на тестовій платформі Mastercard, що дозволяє вивчати різні сценарії перед фактичним запуском на ринку та надає доступ до ґрунтовних знань щодо платіжних систем, правил і регуляції, а також управління.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *