Smartwear пристрої: спад в кількісних показниках та зростання в грошах
Згідно зі звітом Canalys, в першому кварталі 2022 року на глобальному ринку було продано близько 41,7 млн електронних пристроїв, що носяться на зап’ясті. Це на 4% менше, ніж за аналогічний період 2021-го і на 10% менше, ніж в 4-му кварталі минулого року.
Динаміку квартальних відвантажень нап’ястних гаджетів за категоріями в млн. штук можна побачити на малюнку вище. Аналітики Canalys ділять натільну електроніку на наступні категорії: Basic bands – фітнес-браслети з базовою функціональністю; Basic watch – простий розумний годинник (де не можна встановити сторонні додатки); Smartwatches – повноцінний функціональний годинник.
На думку аналітиків, основною причиною спаду стало дуже значне, фактично до 37% рік до року, зниження інтересу користувачів до самих дешевих нап’ястних гаджетів з базовою функціональністю, — фітнес-браслетів.
Водночас поставки розумних годинників усіх різновидів збільшилися на 15% у порівнянні з минулим роком. Таким чином, в грошах ринок не зменшився, навіть трохи виріс, а от по кількісним показникам спостерігається певне падіння.