Ринок смартфонів: топ-5 лідерів не змінився, але продажі суттєво скоротился
Ринок смартфонів переживає не найкращі часи. В 2-му кварталі 2022 року постачання смартфонів у світі, за даними Canalys, впало на 9% у річному вираженні. Але й результати третього кварталу також не були кращими: глобальні поставки смартфонів в канал склали 297,8 млн одиниць, що на 9% менше, ніж за аналогічний квартал роком раніше.
Примітно, що топ-5 лідерів не змінився. Samsung, хоча й втратив 8% обсягу поставок, але втримав частку в 22%. Apple збільшив продажі на 8% і таким чином розширив частку ринку до 18%. До речі, Apple став єдиним вендором, який покращив свої результати в 3-му кварталі.
Xiaomi займає стійку третю позицію, хоча й зменшив відвантаження продуктів в канал на 8%. Найбільше постраждали два китайські вендори Oppo і Vivo, в яких падіння продажів склало 22% та 20% відповідно. Тим не менше, з причини загального скорочення ринку їхні частки зменшилися всього на 2% у кожного.
Топ-5 світових виробників смартфонів: продажі в 3-му кв. 2022 р. в млн шт.
Вендор | 3-й кв. 2022 поставки | Q3 2022 частка ринку | 3-й кв. 2021 поставки | 3-й кв. 2021 частка ринку | Річна динаміка |
Samsung | 64.1 | 22% | 69.4 | 22% | -8% |
Apple | 53.0 | 18% | 49.2 | 16% | 8% |
Xiaomi | 40.5 | 14% | 44.0 | 14% | -8% |
OPPO | 28.5 | 10% | 36.7 | 12% | -22% |
Vivo | 27.4 | 9% | 34.2 | 11% | -20% |
Інші | 84.3 | 27% | 92.1 | 25% | -6% |
Разом | 297.8 | 100% | 325.6 | 100% | -9% |
Загалом Samsung та Apple змогли втриматися на верхніх позиціях завдяки хорошим продажам у верхньому ціновому сегменті. Так, корейський вендор показав непогані результати в продажі дорогих складних смартфонів. Apple, в якої бюджетних пристроїв немає взагалі, тим не менше продемонстрував кращі показники саме серед продажів iPhone Pro та Max.
Що стосується OPPO та Vivo, то ці вендори донедавна орієнтувалися на смартфони у нижньому та середньому ціновому сегментах. А саме ці категорії показали доволі слабкі продажі.