Схеми побудови інфраструктури зарядки електромобілів для комерційних приміщень
Зарядка для електромобілів наразі стає викликом для сектору комерційних будівель. Водії очікують, що на будь-якій локації вони зможуть знайти зарядку для своїх транспортних засобів.
З огляду на те, що все більше людей обирають електромобілі, власникам, менеджерам і забудовникам комерційних приміщень потрібно збільшити кількість точок зарядки доступних для відвідувачів. Проте, очевидно, це збільшить вимоги до електроенергії їхніх будівель і може призвести до значних витрат за оновлення мережі.
Інвестиції в інфраструктуру зарядки електромобілів (EVCI) однозначно потрібні. Дані, нещодавно опубліковані Європейською асоціацією виробників автомобілів (ACEA), показують, що з 2019 по 2020 рік продажі гібридних та акумуляторних електромобілів зросли у понад 2 рази, і ця тенденція тільки посилюється.
Багато власників комерційних будівель уже розробляють стратегії EVCI. Деяких приваблює потенціал прибутку за моделлю «оплата за плату», але вони повинні розрахувати, чи мають достатню потужність електроенергії. У новому технічному документі, опублікованому Eaton, «EVCI для комерційних будівель» пояснюється, як ретельне планування та проєктування системи можуть оптимізувати вартість або допомогти уникнути витрат за оновлення мережі.
Інвестуючи в EVCI, що підтримується виробництвом відновлюваної енергії з такого джерела, як сонячні фотоелектричні установки (PV), і підключаючи його до власної системи накопичення енергії, власники комерційних будівель можуть значно зменшити витрати на зарядку електромобілів. Крім поступового споживання електроенергії в міру вироблення, вони можуть зберігати її для використання у пікові години (коли електроенергія з мережі найдорожча), а також коли у них недостатньо своєї виробленої енергії для забезпечення всіх транспортних засобів. Власники будівель можуть купувати електроенергію з мережі за не піковими цінами. Оскільки кількість електромобілів, які потрібно заряджати, зростає, вони можуть збільшити потужність генерації та зберігання енергії.
Виробники електроенергії отримують вигоду, оскільки керування електроенергією таким чином створює можливість «зниження піків» — зменшення навантаження на мережу для запобігання її перемикання на електроенергію на основі викопного палива. Це зменшує залежність від виробництва з інтенсивним викидом вуглецю та може допомогти запобігти потребі у дорогому посиленні електромережі, щоб впоратися з вищим попитом у міру зростання використання електромобілів.
Власники комерційної нерухомості можуть зменшити витрати на встановлення та експлуатацію EVCI на основі виробництва енергії з відновлюваних джерел завдяки економії на рахунках за електроенергію, зборах, які сплачують клієнти за зарядку електромобілів, і субсидіях для підтримки мережі, які пропонують багато енергетичних компаній.
Дельфін Клемент, менеджер сектору комерційних будівель компанії Eaton, каже: «Водіїв електромобілів приваблюють комерційні приміщення, де вони можуть отримати додаткову зарядку для своїх транспортних засобів за розумною ціною. Завдання для власників, менеджерів і забудовників полягає в тому, щоб гнучко надавати ці послуги за допомогою системи, яка може бути масштабована відповідно до зростального попиту».