TrendForce: позитивних сценаріїв для ринку телевізорів поки немає

TrendForce: позитивних сценаріїв для ринку телевізорів поки немає

Непередбачувана тарифна політика США продовжує створювати невизначеність для бізнесу та споживачів. Побоюючись подальших торговельних конфліктів, особливо з Китаєм, як торговельні партнери, так і потенційні покупці високотехнологічних пристроїв у США знижують споживчу активність, менше беруть кредити та більше заощаджують. Це негативно позначається, зокрема, на ринку телевізорів.

За прогнозами аналітиків TrendForce, виробники та рітейлери телевізорів у США готуються перекласти частину збільшеного податкового навантаження на споживачів з середини 2025 року. Це призведе до значного зменшення продажів телевізорів у другій половині року.

Ситуація на китайському ринку також не тішить: урядова програма стимулювання покупок місцевих брендів втрачає інтенсивність, оскільки більшість зацікавлених споживачів вже скористалися нею.

З урахуванням зниження попиту на двох ключових ринках, TrendForce уточнив свій попередній прогноз глобальних поставок телевізорів на 2024 рік до 196,44 мільйонів одиниць, що на 0,7% менше, ніж роком раніше. Раніше оптимістичні прогнози щодо відновлення світової економіки у 2025 році більше не згадуються в їхніх звітах. Це свідчить про скептицизм як аналітиків, так і виробників високотехнологічної продукції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *