Ринок пристроїв VR досяг насичення

Ринок пристроїв VR досяг насичення

Згідно з даними аналітичної компанії TrendForce, у 2022 році на глобальний ринок буде відвантажено близько 8,58 млн одиниць головних гарнітур (окулярів та шоломів) віртуальної реальності (VR). Це на 5,3% менше, ніж 2021-го. Такий спад викликаний фактичним насиченням ринку: більшість споживачів у світі, які зацікавлені в покупці і можуть собі дозволити цей вузькоспеціалізований пристрій, який вимагає дуже потужного «заліза», раніше вже встигли придбати його.

Відвантаження головних гарнітур для віртуальної реальності на світовому ринку, млн. шт. Джерело: TrendForce, листопад 2022

Крім того, провідні виробники в галузі VR-гарнітур у 2022 році майже не виводили на ринок нові продукти, а ціни на моделі минулого року досить сильно зросли. Це пов’язано з тим, що в перші роки вендори продавали свої продукти VR практично за собівартістю, щоб охопити максимально широку аудиторію. Наразі виробники від такої практики відмовилися.

Тим не менш, на 2023 р. заплановано випуск цілого ряду цікавих новинок, серед яких кілька багатообіцяючих гарнітур VR, включаючи Sony PS VR2 для ігрової консолі PS5 (з’явиться у продажу наприкінці лютого 2023 року за ціною 550 дол). В результаті експерти очікують загального зростання ринку наступного року на рівні 20,5%, а загальний обсяг поставок у штучному вираженні досягне 10,35 млн. одиниць.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *