Перші 7 місяців війни: в «Датагруп-Volia» розказали, як працюють на перемогу
Днями компанія «Датагруп-Volia» підвела підсумки 7 місяців роботи після початку війни. Отже після 24 лютого 2022 року оператор зосередився на підтримці ЗСУ, модернізації мережі, ліквідації аварій внаслідок ворожих обстрілів та впровадженні нових маркетингових програм.
Підтримка українців і ЗСУ
Від початку бойових дій компанія підключила до безкоштовного інтернету 440 цивільних бомбосховищ, 60 гуманітарних центрів та шкіл по всій країні.
Також від початку війни компанія удосконалила власну бонусну систему «Volia Бонус» для того, щоб абоненти могли перераховувати накопичені бонуси на підтримку української армії. Таким чином на рахунок ЗСУ від абонентів Volia перераховано вже понад пів мільйона гривень.
Сама ж компанія активно допомагає ЗСУ та силам оборони країни із телекомунікаційним обладнанням. Наприклад, «Датагруп-Volia» передала захисникам 4000 рацій Motorola та 27 репітерів для них. Окрім радіо станцій, було передоно інше обладнання зв’язку. Загальна вартітсь переданного обладнання складає понад 8 млн дол. Більше того, компанія долучилася до державної благодійної фандрайзенгової платформи United24 і вже перерахувала перші 10 мільйонів гривень для відновлення та розвитку цифрової інфраструктури України.
Крім того, «Датагруп-Volia» заснувала благодійну платформу «Наші діти», у межах якої взяла на забезпечення 50 дітей – сиріт війни. До настання повноліття вони отримуватимуть щомісячну стипендію на свої першочергові потреби. Вже протягом перших двох місяців за цією програмою діти отримали 1 млн грн.
Кібербезпека
Від початку війни фахівці компанії відбили понад 1500 DDoS–атак на телеком-мережу країни. На час військового стану безкоштовно створено надання захисту для державних установ від DDoS-атак та веб-атак на сайти та додатки.
За цей період найоб’ємніша атака сягнула показника 103,6 ГБіт/с, а найпотужніша – 43 Mpps (мільйонів пакетів за секунду). Найдовша атака тривала майже 33 дні, а в середньому атаки продовжувалися 1 годину 36 хвилин.
Відновлення мереж після аварій
Компанія «Датагруп-Volia» робить усе можливе, аби зберегти у робочому стані телекомунікаційну мережу країни. Персонал працюють в режимі 24/7, а її технічні спеціалісти, іноді ризикуючи життям, проводять ремонтні роботи на місцях, зокрема в зоні бойових дій.
З 24 лютого технічними спеціалістами ліквідовано понад 40 тисяч аварій і пошкоджень на мережі, більшість з яких безпосередньо пов’язана з бойовими діями. Водночас працівники кол-центру відпрацювали понад 780 тисяч дзвінків від абонентів. До речі, компанії вдалося зберегти 96% кадрового ресурсу.
Модернізація мережі разом із Cisco
Незважаючи на війну, в 2022 році «Датагруп-Volia» реалізовувала проєкт з модернізації мережі разом з компанією Cisco. На ці потреби на першому етапі модернізації вже було проінвестовано близько 500 мільйонів гривень.
Завдяки новому обладнанню Cisco на ключових ділянках пропускна здатність мережі збільшилась у 10 разів. Було побудовано 11 додаткових резервних лінків загальною ємністю понад 900+ Гбіт/c, та таким чином зарезервовано найбільші міста України як мінімум 2 шляхами.
Це забезпечує надання необхідної швидкості та стабільності послуг. Окрім цього, нове обладнання дозволило вдвічі підвищити відмовостійкість мережі та істотно підняти рівень надання послуг.
Також у липні відкрив свої двері новий, сучасний центр обробки даних на 300 кв.м.
Volia і «Датагруп» – синергія спільної роботи
Нещодавно виповнився рік із моменту придбання компанією «Датагруп» телекомунікаційного провайдера Volia. За цей час обидві компанії, що тепер стали одним цілим, зробили якісний крок уперед майже за всіма показниками. Зокрема, ще до війни кількість аварій у мережі Volia скоротилася у два рази, а доступна швидкість підключення зросла до 1 Гб/с. Була впроваджена програма з оновлення абонентського обладнання на більш сучасне. Було створено нову прозору систему тарифів зі спрощеною системою оплати. Також компанія повністю відмовилась від послуг колекторських служб та значно спростила усі процеси щодо підключення та відключення абонентів. Тож частка підключень абонентів у день звернення зросла з 3% до 45%, а швидкість реакції на звернення абонентів загалом підвищилась на 75%.
У свою ж чергу абоненти «Датагруп» отримали доступ до найтоповішого світового та вітчизняного контенту, включно із футбольними трансляціями єврокубків, фільмів і серіалів від найкращих студій (Disney, Paramount, Viasat тощо), а також мультфільмів на будь-який смак. Загалом онлайн-бібліотека VoliaTV є одною з найбільших у країні та налічує понад 20 000 одиниць топового контенту.
Маркетингова програма
У серпні компанія вирішила зробити подарунок кожному новому абоненту з програмою «Сили Волі». Тож для всіх нових абонентів компанія надає додаткові можливості у вигляді однієї з п’яти особливих «Сил Волі».
«Сила Швидкості» – це можливість збільшення швидкості вашого якісного інтернету до 1 Гб/с.
«Сила Часу» – це подвоєння строку дії промоперіоду на будь-який пакет.
«Сила Вражень» – це безмежний доступ до преміальних пакетів TOP Film, Kids і Music.
«Сила Можливостей» – це знижка 20 % на найсучасніше телекомунікаційне обладнання від компаній TP-LINK, Totolink та iNeXT.
«Сила Мужності» – це гарантоване нарахування на ваш особистий рахунок 500 бонусів із можливістю відразу перерахувати їх на допомогу нашим захисникам.