LG утримала лідерські позиції на світовому ринку OLED-телевізорів

Компанія LG Electronics (LG) забезпечила понад 52,4% світових постачань OLED-телевізорів у 2024 році. Загалом вже 12-й рік поспіль компанія очолює глобальний ринок OLED TV.
Згідно з даними аналітичної компанії Omdia, у 2024 році LG перебуває на першому місці на світовому ринку OLED-телевізорів, відвантаживши 3,18 мільйона одиниць. Варто зазначити, що лише в четвертому кварталі постачання перевищили 1,1 мільйона телевізорів, що підтверджує здатність компанії забезпечувати інноваційні технології, які відповідають мінливим уподобанням споживачів.
OLED-телевізори складали 45% ринку преміальних телевізорів у 2023-му (моделі вартістю від 1500 доларів США), що на 8,5 відсоткового пункту більше, ніж у 2022-му. Очікується, що цього року цей показник перевищить 50%, і LG має намір не лише підтримувати цей імпульс, а й продовжувати рухати вперед інновації в індустрії OLED TV.
Попит на великі екрани зростає, і кількість постачань надвеликих OLED-телевізорів також збільшується, займаючи 16% усього ринку OLED TV. LG залишається безперечним лідером у цьому сегменті, контролюючи 57,5% продажів OLED-телевізорів розміром 75 дюймів і більше. До її асортименту входять моделі з діагоналлю 77″, 83″, 88″ та 97″, що пропонують користувачам ще більше можливостей для кінематографічного перегляду вдома.
Спираючись на понад десятирічний досвід розробки OLED-технологій, LG готується до випуску нових OLED-телевізорів, що будуть містити революційні оновлення, зокрема:
- Бездротову передачу аудіо та відео з роздільною здатністю 4K 144 Гц без затримок і втрати якості.
- Інтелектуальну персоналізацію завдяки оновленій платформі webOS.
- Високу якість зображення з покращеною яскравістю та глибоким чорним кольором для виняткового занурення в контент.
Світовий ринок телевізорів демонструє помітне зростання, і у 2024 році загальна кількість постачань сягнула 208,8 мільйона одиниць, що стало першим зростанням за три роки. Постачання OLED-телевізорів зросли на 8% порівняно з 2023 роком і досягли 6,07 мільйона одиниць. Водночас загальні постачання телевізорів LG (OLED і LCD) склали 22,6 мільйона одиниць, що становить 16,1% від загального доходу світового ринку телевізорів.